درحال بار گذاری

آپدیت شده در تاریخ : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱قوانین و سیاست های نئو سنتر

هدف از ذکر قوانین و شرایط استفاده از خدمات نئوسنتر تعیین اصول همکاری و مداومت در ارائه خدمات باکیفیت است، در قرارداد پیش رو ارائه دهنده با نام نئوسنتر و مشتری با نام کاربر بیان می شود. خواهشمندیم قبل از تهیه و استفاده از محصولات و خدمات نئوسنتر کمی زمان گذاشته و قوانین همکاری را مطالعه نمایید زیرا این قوانین بدون استثا اجرا خواهد شد. خرید محصول و خدمات از نئوسنتر توسط کاربر بیانگر قبول قوانین همکاری با نئوسنتر است.

قوانین کلی

کاربر علاوه بر قوانین همکاری با نئوسنتر بایستی قوانین و مقررات جرایم رایانه ای (https://www.cyberpolice.ir/page/42981) را مطالعه کرده و پذیرفته باشد.

درصورت انتشار مطالب غیر اخلاقی و یا آموزش هایی نظیر هک، کرک، ساخت سلاح سرد و گرم، خودکشی و ساخت سم – استفاده از سرویس ها و خدمات نئوسنتر در جهت فیشینگ، کلاهبرداری و یا مزاحمت و خرابکاری توسط کاربر، نئوسنتر مجاز است کلیه ی سرویس های کاربر را حذف کرده و حساب کاربری وی را مسدود نماید و پاسخگوی کاربر در هیچ زمینه ای نباشد.

راه اندازی هرگونه سرویس VPN و یا تانل و هرنوع سرویس دیگری که برخلاف قوانین فعلی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد،‌ممنوع بوده و درصورت مشاهده تمامی سرویس های فرد متخلف مسدود می گردد.

در سرویس های نئوسنتر ایجاد و ارسال ایمیل محدودیتی ندارد اما کاربر نبایستی از سرویس ها به عنوان ارسال ایمیل انبوه و یا ارسال ایمیل اسپم و ایجاد مزاحمت برای شخص یا اشخاص استفاده کند درصورت مشاهده چنین رفتاری از سمت کاربر نئوسنتر مجاز است برای تداوم ارائه سرویس های باکیفیت به کاربران خود سرویس کاربر را مسدود و یا حذف کند.

قراردادن هرگونه کد، اسکریپت و سیستمی که امنیت سرویس های نئوسنتر را به خطر بیندازد و یا دچار اختلال کند مجاز نمی باشد و درصورت مشاهده به کاربر اطلاع داده خواهد شد تا مسئله را حل کند.

نئوسنتر درخصوص مسائل خارج از اراده که باعث قطعی موقت و یا دائم سرویس دهی شود هیچگونه مسئولیتی ندارد از جمله مسائل خارج از اراده میتوان به حوادث طبیعی، جنگ های اقتصادی و سیاسی، مشکلات و اختلالات مخابراتی و دیتاسنتری و تحریم اشاره کرد.

استفاده از تمامی سرویس های نئوسنتر برای اسکن سایت ها، حمله DDOS و غیره ممنوع است و در صورت مشاهده و یا دریافت شکایت و با احراز شدن عمدی بودن حملات، سرویس بدون اطلاع رسانی مسدود و کاربر جریمه نقدی خواهد شد چنانچه کاربر جریمه را نپردازد نئوسنتر حق پیگیری قانونی و اخذ جریمه از کاربر را به کمک قانون خواهد داشت.

چنانچه در سرویس ارائه شده، عملی صورت گیرد که منجربه اختلال و یا مشکل در عملکرد سرویس های کاربران دیگر شود، نئوسنتر مجاز است سرویس کاربر را متوقف و مسدود کرده و بعد با کاربر ارتباط برقرار کند برای رفع مشکل.

هزینه سرویس های مسدود شده و یا حذف شده به هیچ عنوان برگشت داده نمی شود و اگر کاربر خسارت بزرگتری به نئوسنتر زده باشد نئوسنتر مجاز به پیگیری و دریافت خسارت از کاربر است.

مواردی که در این بخش ذکر نشده اما شامل قوانین کشور ایران هست نیز جزو قوانین نئوسنتر بوده و طبق قوانین با کاربر برخورد خواهد شد.

کاربر موظف است صفحه قوانین همکاری با نئوسنتر را هر چند روز یکبار بررسی کند و اگر تاریخ بروزرسانی قوانین تغییری داشت قوانین را مجددا مرور کند.

نئوسنتر مجاز است قوانین همکاری را در هر زمان بسته به شرایط کاری اصلاح نماید.


شرایط استفاده از هاست

مسئولیت نگهداری و انتخاب نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات سایتتان بر عهده خود مشتری می باشد، البته بصورت روزانه از اطلاعات سایت های سرور بکاپ گیری می شود اما باز هم این بدین معنی نیست که شما بکاپ گیری را انجام ندهید. در حال حاضر بصورت روزانه بکاپ گیری از هاست شما انجام می شود؛ در صورتی که تمایل دارید از هاست شما بصورت هفتگی و ماهانه هم بکاپ گیری شود می بایست هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. در صورتی که از اسکریپت یا قالب های نال شده در هاست خود استفاده نمایید مسئولیت استفاده از آن به عهده شما می باشد و در صورتی که قالب یا اسکریپت شما ویروسی شده باشد ابتدا به شما اطلاع داده می شود و سپس اگر اقدامی نسبت به حذف فایل های آلوده نکردید، بطور کامل ویروس یابی شده و فایل های آلوده حذف خواهند شد. مشتری نباید از سرویس میزبانی وب اشتراکی به عنوان هاست دانلود و یا آپلود ، ربات تلگرام ، چت روم ، vpn ، ، سایت های شرط بندی ، قمار و سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید در این صورت سرویس شما Suspend متوقف خواهد شد. استفاده بیش از حد از منابع سرور در صورتی که منجر به مختل شدن سرور و سایت های دیگر مشتریان شود سرویس شما متوقف خواهد شد (حداکثر استفاده از ۳۰ درصد منابع سرور). خدمات آموزشی، مشکلات مربوط به کد نویسی سایت شما و … به هیچ عنوان وظیفه ی رایمون وب نمی باشد و در صورت تمایل به انجام می بایست هزینه آن پرداخت گردد. در صورتی که هاست بیشتر از یک ماهه خریداری کرده باشید (۳ ماهه، ۶ ماهه، ۹ماهه، ۱۲ماهه) و در هنگام استفاده بازدید سایت شما یا منابع مورد استفاده سایت شما بیشتر شد رایمون وب حق دارد تا سایت شما را متناسب با پلن مورد نیاز تغییر دهد و مابه التفاوت هزینه پلن قبلی و فعلی را می بایست پرداخت نمایید. استفاده بیش از حد ارسال ایمیل از هاست اشتراکی منجر به متوقف کردن سرویس دهی به شما خواهد شد. در صورتی که ۳۰ روز از زمان عدم پرداخت فاکتور سرویس شما (Suspend شدن) گذشته باشد، سرویس شما Terminate خواهد شد، بدین معنی که سرویس شما بطور کلی از سرور های نئو سنتر حذف خواهد شد. راه ارتباطی مشتریان هاستینگ با نئو سنتر جهت رفع مشکلات و سوالات از طریق ارسال تیکت یا ایمیل از پنل کاربری خودتان می باشد، در صورتی که بعد از ارسال تیکت یا ایمیل پاسخی دریافت نکردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید. افرادی که می خواهند فقط بطور مستقیم و صرفا از طریق تلفن ارتباط داشته باشند می بایست هزینه پشتیبانی تلفنی را نیز پرداخت نمایند.


شرایط استفاده از سرور مجازی

ترافیک سرورهای مجازی نامحدود است این یعنی اگر کاربر از سرور مجازی بطور معقولانه و منصفانه استفاده کند مشکلی نخواهد داشت ولی اگر کاربر از سرور مجازی بطوری استفاده کند که منابع سرور اعم از RAM , CPU , INTERNET بطور مداوم و ۱۰۰% در شبانه روز درگیر باشند این نوع استفاده مجاز نبوده و با کاربر ارتباط برقرار خواهد شد که مصرف خود را اصلاح کند، چنانچه کاربر تذکر پشتیبانان نئوسنتر را نادیده بگیرد سرویس وی مسدود و کاربر جریمه خواهد شد.

استفاده از سرور مجازی برای حمله، اسکن سایت و انجام کار های خرابکارانه ممنوع بوده و اگر عمدی بودن این کار برای نئوسنتر ثابت شود تمام سرویس های کاربر مسدود و حذف خواهد شد و کاربر امکان هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

در سرور مجازی انتقال اطلاعات برعهده خود کاربر می باشد درصورت تمایل میتواند تیکت باز کند تا انتقال اطلاعات توسط پشتیبانان نئوسنتر با صرف هزینه انجام شود.

در سرور مجازی بکاپ گیری از اطلاعات بر عهده خود کاربر است.


بازگشت وجه

تمامی سرویس های میزبانی از جمله هاست اقتصادی، هاست حرفه ای، هاست وردپرس، هاست پایتون، هاست دانلود و سرویس های نمایندگی اشتراکی شامل ۷ روز ضمانت بازگشت وجه هستند که با لغو سرویس، وجه محصول به اعتبار حساب کاربری و یا کارت بانکی کاربر واریز خواهد شد..

ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بی قید و شرط است به این معنی که کاربر میتواند پس از مشاوره گرفتن از مشاورین خرید آنلاین، سرویس را خریداری کرده و استفاده کند چنانچه به هر دلیلی تمایل نداشته باشد از سرویس خریداری شده استفاده کند میتواند سرویس را لغو کرده و مبلغ پرداختی را پس بگیرد.

ضمانت بازگشت وجه فقط در اولین خرید کاربر بصورت واریز به حساب قابل انجام است، در خرید دوم به بعد درصورتی که کاربر سرویس خود را لغو کند مبلغ سرویس بصورت اعتبار در حساب کاربری وی واریز خواهد شد.

چنانچه مشخص شود کاربر از قابلیت بازگشت وجه درحال سوء استفاده است نئوسنتر مجاز است تمامی سرویس های کاربر را مسدود و حذف کند، حساب کاربری وی را معلق کرده و پیگیری قضایی انجام دهد در اینصورت کاربر مجاز به هیچگونه اعتراضی نیست.

ضمانت بازگشت وجه شامل افزونه ها و خدمات جانبی نمی شود.

ضمانت بازگشت وجه شامل سرورهای مجازی نمی شود.

ضمانت بازگشت وجه شامل کاربری که قوانین همکاری نئوسنتر را زیرپا گذاشته است نمی شود.

چنانچه کاربر سرویسی را با دامنه رایگان تهیه کرده باشد پس از درخواست بازگشت وجه، هزینه دامنه از سرویس کسر خواهد شد زیرا دامنه به ثبت رسیده و هزینه آن قابل عودت نیست.

پس از ثبت درخواست بازگشت وجه بصورت واریز به حساب بانکی، ۷ الی ۱۴ روز زمان میبرد تا مبلغ به حساب بانکی واریز شود، کارمزد بازگشت وجه به حساب بانکی کاربر ۵ هزارتومان می باشد.


جریمه دیرکرد پرداخت

در صورتی که تاریخ سررسید فاکتور شما پس از سومین اطلاعیه پرداخت بگذرد، ۱۰ درصد هزینه فاکتور به عنوان جریمه در عدم پرداخت بموقع هزینه سرویس شما به فاکتور شما اضافه می شود و می بایست پرداخت گردد.


قوانین و نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی فنی سرویس ها فقط از طریق تیکت ارائه می شود که زمان بررسی و پاسخگویی این بخش به تیکت ها حداقل ۱۵ دقیقه و حداکثر ۲ روز کاری است گاهی برای بررسی و انجام درخواست کاربر ویا رفع مشکل پشتیبانی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

پشتیبانی آنلاین سایت صرفا برای مشاوره و ارائه راهنمایی به کاربر در رابطه با محصولات سایت نئوسنتر هست، کاربر مجاز به ارسال سوالات فنی و یا آموزشی و موضوعات غیرمرتبط با این بخش نیست.

شماره تلفن ذکر شده در سایت تنها برای امور اداری است و مسائل فنی مرتبط با سرویس ها با تماس گرفتن قابل پیگیری نمی باشند.

کاربر زمانی که یک تیکت باز میکند موظف است در بازه زمانی گفته شده منتظر پاسخ تیکت بماند، در این بازه زمانی چنانچه به بخش آنلاین برای بررسی سریعتر تیکت پیام ارسال کند یا تیکت هایی با همین مضمون ارسال کند و سیستم پشتیبانی را دچار اختلال نماید، پشتیبانان موظف به پاسخگویی کاربر نبوده و فقط به تیکت اصلی پاسخ خواهند داد.

درصورتی که کاربر در هنگام ارسال پیام به بخش پشتیبانی آنلاین و یا بخش تیکتینگ ادب و منطق را رعایت نکند پشتیبانان مجاز هستند پاسخ کاربر را نداده و درصورت توهین بیش از حد به پشتیبانان، سرویس کاربر را مسدود نمایند کاربر نیز امکان هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.


هنوزم به کمک نیاز دارید ؟

شما میتوانید ۲۴/۷ شبانه روز با مرکز پشتیبانی ما در تماس باشید

۰۲١۴۴۸۲۷۷۹۸ support@neocenter.ir ارسال پیام